22 novembre 2017

The Global Public Sphere. A public debate at LSE

volkmeriA public debate at the Department of Media and Communications at LSE (London School of Economics and Political Science)

Date: Wednesday 26 November 2014
Time: 6.30-8pm
Venue: Old Theatre, Old Building
Speaker: Dr Ingrid Volkmer
Discussant: Professor Mary Kaldor
Chair: Professor Nick Couldry

#LSEglobalsphere

Dr Ingrid Volkmer completely rethinks the “public sphere” concept for an age of global media.

• Ingrid Volkmer is Associate Professor in the Department of Media and Communications at the University of Melbourne.
  • Mary Kaldor is Professor of Global Governance and Programme Director, Civil Society and Human Security Research Unit, LSE
  • Nick Couldry is Professor of Media, Communications and Social Theory in the Department of Media and Communications at LSE

Further information: HERE